fredag 21 oktober 2011

Wow jag är vaken än!

Jag hade en urusel natt till denna fredag. Vaknade mellan 02.00 - 03.00 och hade världens ont i magen på grund av att jag ätit något som min mage inte tyckte om vilket sker med jämna mellanrum. Kunde givetvis inte somna om och fick titta på nattens tv-utbud bland annat om virusepedemi. Fick en undertemp på 34,9 och låg och huttrade runt i sängen, men icke att man får stanna hemma här inte nä marsch iväg till redovisning i skolan. Jag överlevde! Dessutom hade jag lovat att hjälpa till i kyrkan så jag har skött mina åtaganden idag och snart blir det marsch i säng för jag är sjukt trött och blir med stor säkerhet snart väldigt otrevlig.

Over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...