måndag 10 oktober 2011

En "skitkul" måndag!

Idag var en sådan dag jag gärna hade betalt en summa pengar för att få stanna kvar i sängen. I skolan var det tänkt att skapa en flytande konstruktion, men min ambitionsnivå var låg och så det gick åt skogen. Tack och lov så blev det lunch på älskade Liban Deli. Den största höjdpunkten på hela dagen! Sen var det studiebesök på reningsverket i Jönköping och jag lovar...Det luktar inte hallon där! Efter studiebesöket blev det en tur till solariet som var dagens höjdpunkt nummer två och lyckades dessutom få ett solarie med nya rör. Ah så underbart skönt för kropp och själ. Sen gick det åt skogen igen för jag hamnade på hemmakväll och hyrde tre filmer och samt köpte en påse lösgodis * Skäms på mig *. Måste verkligen skärpa mig!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...