fredag 14 oktober 2011

Nattinatt...


Nu har jag precis tittat klart på Fast Five. Åh Vin Diesel kom hem till mig! Nä allvarligt så tror jag bestämt han var mycket hetare i Fast and Furious (Första filmen). Många fina bilar får man se också. Filmen är klart godkänd i alla fall. Lagom fredagsnöje att ligga i soffan under en filt med Missan i knäet. Hon har chockat mig eller mindre varenda kväll denna veckan genom att hoppa upp och lägga sig i knäet på mig. Missan är nämligen den minst kelsjuka katt jag någonsin har haft att göra med. En gång om året brukar vara hennes grej att krypa upp i knäet och ligga kvar i mer än 5 minuter. Antar Missan börjar bli mer kelsjuk med åren.

Nattinatt//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...