lördag 15 oktober 2011

Varför?

Varför rusar lördagar alltid förbi så fort?Det var i alla fall roligt att besöka julmässan i Åminne. Lite av varje blev handlat och allt går att äta. Så typiskt mig att handla ätbara ting. I alla fall så har jag haft en trevlig lördag, men ikväll känner jag mig som om jag vore överkörd av ett tåg. Kvällen har spenderats i soffan och jag har tittat på Irene Huss - Lömska nätet. Filmen fick godkänt, men det känns som jag kan denna Irene Huss nu. I varenda film ska hon råka lite smått illa ut och gärna helst lida lite innan allt löser sig. Lite tröttsamt i längden när man vet att varje film blir så ungefär. Nä nu blir det sängen för min del!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...