lördag 8 oktober 2011

Läderlappen....


Idag har jag utsatts för en av mina stora fobier! Det lät som en sprayburk som sprayade ungefär och jag insåg till förfäran att det gömde sig en läderlapp inom ett väldigt kort avstånd. Dock är jag ju född nyfiken så givetvis måste jag titta på den lilla varelsen. Jag är inte alls förtjust i fladdermöss och springer ofta all världens väg när de fladdrar omkring i luften och jag bär sällan vitt ute i mörkret. Sitta på min veranda en sen sommarkväll och det lyser från vardagsrummets fönster brukar jag se många läskiga fladdermöss flyga förbi och fånga småkryp som nattfjärilar. Gah...men idag har jag träffat en i dagsljus och jag överlevde :) Ska dessutom för första gången testa att använda ett tidsinlagt inlägg. Får väl se om det funkar ikväll!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...