söndag 23 oktober 2011

Go´kväll...

Precis som vanligt så rusade min helg alldeles för fort förbi. Snart är det en ny vecka med nya utmaningar här bland annat är det redovisning av två konstruktioner imorgon, men det ska nog gå bra. I övrigt består mitt liv nu mest av att andas, sova, äta, plugga och arbeta. Längtar så in i nordens efter att bara arbeta för då mår jag som bäst. Just nu försöker jag planera in något att ha att se fram emot framåt. En rolig morot så man orkar med vardagen, men jag kan verkligen inte finna något som skulle sporra mig. Någon som har ett bra förslag? Måste i stort sett ske lördagar-söndagar eftersom vardagarna i stort sett är fullbokade fram till Lucia, sen lugnar sig i alla fall skolan. Så hit med några tips nu, snälla?!


Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Jag tycker en utekväll med hela kitet vore nåt. Förfest med smink och fixa håret, äta nåt gott och göra paraplydrinkar för att sedan dra ut till något fräsigt place!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...