onsdag 5 oktober 2011

Pluggar...

Idag har jag varit läskigt effektiv. Först spenderades förmiddagen på Upptech i Jönköping för att högskolan hade anordnat att vi skulle gå en introduktionsutbildning där. Väldigt intressant då vi fick göra lite experiment och är det något jag gillar så är det att få arbeta praktiskt. Väl hemma  så tog jag tag i examinationsuppgiften i naturkursen som nu är klar och inskickad. Så nu är det bara att vänta till redovisningen den 19:e Oktober. Nu har jag dessutom tagit tag i den sista examinationsuppgiften i teknik. Vet inte var all energi kom ifrån? Kan det vara för att jag fick VG på tentan som jag var helt säker på att jag körde på ;)

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Antar myrorna springer nu när de ser dig med en kamera ;) Kram

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...