söndag 2 oktober 2011

Mycket får man vara med om!

Idag har jag gjort en instruktionsfilm a la hur man tillverkar en levandegörande modell i form av en svartmyra. Skönt att ha en till uppgift klar. Är väl hyfsat nöjd med min svartmyra som fått agera modell vid skapandet av en saga med några barn. Får väl erkänna att jag inte är stormförtjust att tala in med min egna röst och sedan spela upp det för klassen, men som sagt mycket får man vara med om när man läser till förskollärare. Jag tycker helt ärligt att man låter helt galen när man hör sin röst själv. Försökte att inte låta för bonnig och småländsk! Imorgon väntar den hiskeliga minitentamen. Får väl se om det går bra eller dåligt, men det vore väldigt tråkigt att köra på den eftersom jag hittills har klarat min högskoletid utan omtentor. Peppar, peppar ta i trä så får jag hoppas att det går bra imorgon. Annars får jag väl se det som en nyttig erfarenhet att misslyckas någon gång också. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...