måndag 24 oktober 2011

Go´kväll...

Go´kväll på er alla!

Ännu en dag i skolan har passerat och redovisningen är över. Skönt! Känner mig ganska glad ikväll, men vet ej riktigt varför. Kanske var det lunchen som införskaffades på Liban Deli.Nästan pinsamt att käka där nu för personalen hejar glatt och talar om måndagsgästerna ;) Det är jag och Lisa det! En sak jag kommer att sakna med skolan och det är våra luncher där så vi får nog ha återträff ibland och äta där. Eller kanske var det ett telefonsamtal som fick mig att må lite bättre. Nu ska jag bara överleva två dagar till i skolan denna vecka, sen får jag göra det jag gillar att göra det vill säga arbeta!!! Nä nu får det bli en stunds bokläsning.

Kram//Tess



2 kommentarer:

  1. Jag vet att jag har en glädjande effekt på folk när jag ringer. *Kram*

    SvaraRadera
  2. Du vet ju att jag inte är sen på att ställa upp på att luncha ute =)Vi får absolut fortsätta luncha när skolan är klar!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...