söndag 2 oktober 2011

Nattinatt...

Snart är det dags att krypa ned i sängen så batterierna är laddade för morgondagens tenta. Vill inte! Det känns som det snurrar runt i mitt huvud med allt från hävstång till Little boy i Hiroshima. Förstår inte riktigt hur jag ska kunna ha koll på typ allt i en bok på 354 sidor som dessutom är fylld av massor av årtal. I övrigt har jag haft en alldeles underbar dag. Har haft en eftermiddag då jag bara pysslat om mig själv och njutit av lugnet i stort sett. Ett telefonsamtal har gjort mig lite glad idag också i alla fall blev det ett leende på läpparna.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...