lördag 8 oktober 2011

Gröna fingrar och galna drömmar!

Ja först och främst vill jag meddela att jag är stolt. Min orkidé blommar som bara den och jag som inte ens är innehavare av ett par gröna fingrar. Kan det bero på att orkidéer ska minimalt med vatten och eftersom jag är tankspridd och glömmer att vattna så blir det liksom så bra?

I övrigt har jag haft en fartfylld natt. Har nog inte drömt så mycket som jag gjort inatt på evigheter. Det har liksom inte bara hållt sig till en dröm utan jag minns tre stycken. Bland annat var jag på en förskola och jobbade, det kom liksom små huggormar överallt och gick till attack så ja Tess fick utlopp för sina aggressioner i drömmen och så fanns det inga fler ormar...Snipp Snapp Snut så va den drömmen slut. I nästa dröm befinner jag mig på någon spelning med Sandi Thom som är känd för "I Wish I Was A Punk Rocker". Helt sjukt så fick jag gå upp på scen och sjunga med. Jag lovar det där var ingen sanndröm! I den tredje drömmen så var det dags att åka båt, befann mig på en lyxkryssare i medelhavet och hade värsta svit till hytt. Drack vin och solade. Denna får jättegärna vara en sanndröm. I övrigt så börjar jag tro att tillskottet av b12 börjar få mig att må mycket bättre nu. Det känns som jag inte blir så fort trött i huvudet när jag ska koncentrera mig och mycket piggare kroppsligt. Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Vi kanske skulle boka in en sån kryssning nästa år? Skämma bort oss riktigt och fira din examen ;)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...