söndag 16 oktober 2011

Imorse läste jag äntligen ut Camilla Läckbergs "Änglamakerskan" eftersom det varit si och så med tid till att läsa. En mycket spännande och intressant historia. Slutet blev inte alls så som jag hade tänkt mig och jag gillar att överraskas när jag läser denna kategori av böcker. Vill inte att man ska i förhand kunna lista ut hur saker och ting ligger till för då försvinner mitt intresse och boken blir en dammsamlare istället på nattduksbordet. Nu blir det till att välja ut en ny bok i min bokhylla där det finns många hyllmeter olästa böcker. Gillar att det finns en del att välja på här hemma för ibland har jag humöret att läsa deckare och ibland självbiografier.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...