torsdag 28 juli 2011

Vad ska man göra?


Jag funderar över vad jag ska göra med mina två troll. Skulle så gärna vilja ha tag i två duktiga ponnyryttare, men de växer inte på träd direkt. Både Bella och Flinga tycker ju det är kul och särskilt Bella som far över hindrena (I alla fall för några år sedan).  Sälja dom det skulle jag aldrig klara av och oroa mig för vad som skulle hända dem och är det nåt jag avskyr så är det vandringspokaler som får stanna ett tag där för att sedan flytta igen. Får väl se om jag fattar mig mod och slänger ut en annons om ponnryttare sökes. Det finns ju väldigt många dårar även om jag hittills har haft tur. Kram//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...