onsdag 13 juli 2011

God morgon!


God morgon! En ny dag är här och det innebär en massa saker. Bland annat blev det en kortare morgonpromenad för jag ska ut på äventyr idag. Inget allvarligt, men en auktion ska besökas. Får väl se om man gör några fynd eller inte. Auktioner är något jag gillar för det är en viss spänning först och främst om man hittar något intressant och även om man i fråga kommer lyckas köpa det som är intressant till ett bra pris. Jag har åkt på auktioner sen jag var fem år ungefär, åkte alltid med mormor och morfar. Kom hem med små fyndlådor med porslinsfigurer till mammas stora förtvivlan. Får väl se vad jag finner idag.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...