lördag 2 juli 2011

God morgon!

Temperaturen står på 19 grader, det är mulet och nästan lite kvavt. Idag står det tapetsering på planeringen och som muta till mina tapetserare så har jag precis gjort klart smörgåstårtan. Det ska bli gott att intaga den senare idag! Utöver tapetsering så ska jag faktiskt iväg till kyrkan och serverera kaffe ikväll vilket brukar höra sommaren till. Det brukar alltid bli trevligt tror dock inte på samma stormning av människor som den gången jag var och serverade kaffe och Målle Lindberg spelade. Det var galet många människor då! Nä nu ska jag förbereda med att ta fram tapetklister, borstar och andra saker som behövs.

Ha en härlig dag//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...