torsdag 21 juli 2011

På rymmen...

Tess har varit på rymmen idag :) Vilket hon inte ångrar en gnutta. Ett steg i rätt riktning för hon är ju i vanliga fall ganska feg för att bege sig utanför 50-skyltarna. I alla fall så har hon umgåtts med en mycket trevlig person och besökt det naturhistoriska museét vilket alla gjorde antagligen idag för det var väldigt trångt och många människor. Saken blev ju inte bättre när de släppte in folk gratis pga trycket av  besökare. Efter det blev ett besök på Jensen´s för att käka lite gott och sen lite shopping. Inser att jag hade nog allt behövt stanna ett par dagar i den stora staden, men risken är väl att jag kanske inte återvänt eller så hade jag blivit utfattig till slut. I alla fall har jag hittat hem så ni behöver inte skicka ut någon efterlysning!!! Kram//Tess

2 kommentarer:

  1. Va? Ute på äventyr! Utan mig?

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt? Du åker till Stockholm? Själv?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...