onsdag 6 juli 2011

Trött...

Det har varit en ganska lång dag. Dagen började med att vi städade ut farmors lägenhet så nu är det klart. Efter det intogs fika hos min faster och hennes man. Mycket trevligt! Inte så ofta man ses och det är ju lite tråkigt att man ska ses i stunder som dessa bara. I alla fall efter en stund där for vi iväg till People i Vaggeryd och spanade in kläder. Jag höll dock i plånboken för jag har ju "köpstopp" i alla fall på klänningar just nu. Promenad med mamma och hund blev det på eftermiddagen och sedan for vi till Byarum. Under kvällen nu har jag fixat hos mina djur och pysslat med lite av varje samt städat av det grustag jag möttes av i hall och kök. Min hund hade släpat in mängder med grus/sand, inte alla som har ett sandat hall och köksgolv. Nu ska jag strax in i duschen för att sedan slänga mig i sängen och läsa :) Kram på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...