lördag 23 juli 2011

Jönköping...

Idag följde jag med mina föräldrar till Jönköping. Det blev en tur till torget först där lite smått och gott inhandlades. Är ju galet svag för Gränna Knäckes Biscotti. Efter det bar det av mot Kulturhusets loppis, dock inga större pengar spenderades och endast en pocketbok införskaffades. Sedan lurade jag mina föräldrar in till Jönköping City. Det va bara något eller några år sedan de var sist så det var ju dags att besöka annat än A6 tyckte jag. Tro´t eller ej men inte ett klädesplagg köpte jag utan det blev lite ätbart bara. Tänkte vänta att köpa kläder tills jag gått ned några kilo nu.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...