onsdag 27 juli 2011

Caféturne - Del 3

Caféturnen har legat på is ett tag, men idag tog vi åter tag i turnen. Idag for vi helt enkelt till Stadsparken i Jönköping för att fika. Det blev en räksmörgås för min del och den blev klart godkänd! En av de bättre jag har ätit faktiskt i mitt liv. Fräsch i smaken och inte en himla massa majonäs. Efter intagit fika blev det en promenad i parken och nu har jag klappat getter och pussat på ett urgulligt shettisföl. Åh vad jag känner för att leta upp en ståtlig hingst till Flinga nu. Så sjukt små blir ju shettisföl också, men det är klart de växer ju dom också. Nu till det värsta av allt! Jag har syndat med en strutglas med två kulor, men ack så underbart god. Har i alla fall inte sprängt min kalornivå idag och det känns skönt för samvetet. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...