söndag 3 juli 2011

Söndag...

Jag är helt förvirrad vad det gäller dagar. Får helt enkelt antingen titta i min kalender eller fråga andra. Det är väl så när man är ledig, men idag är det i alla fall söndag. Och jag har haft hedersuppdraget att öppna och stänga kyrkan idag utifall turister och andra besökare kan göra ett besök. Igårkväll serverade jag kaffe i samband med ett arrangemang mellan de olika kyrkorna. Tur hade vi med vädret :) Många tror bara för att jag gör såna här saker så är jag djupt troende, men det är jag verkligen långt ifrån. Dock tycker jag att det är roligt att träffa människor gamla som unga samt göra en sorts insats av något slag. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...