onsdag 6 februari 2013

Så kan det gå...

Det har inte varit min dag riktigt idag. Känner mig som världens uslaste mamma ungefär. Under vår dagliga promenad gick det inte riktigt som planerat. Det var lite halt här och var och plötsligt halkar jag omkull och trycker ned barnvagnets handtag så den lutar fram mot mig så stackars Maja gled ned i sin åkpåse i vagnen.

Jag fick världens panik att nu har hon slagit sig, men hon låg så påpälsad och skyddad i vagnen så inget hände, men det blev hjärtat i halsgropen minst sagt. För min egen del har jag sjukt ont i knäet nu för jag vred till det samt ett rejält skrubbsår. Så det blev inte så lång promenad som tanken var idag. Helvetes jävla vinterväglag säger jag bara. Är så trött på det här nu med snö. Det var så skönt i helgen när det i princip var halkfritt.

Så nu sitter jag här i soffan hemma och surar och svär över värken i knäet. Lär inte bli någon promenad imorgon. Försökte cykla lite på motionscykeln innan ikväll, men fy farao vad ont det gjorde...*Suck* Nu får det blir fortsatt soffhäng och titta på Efterlyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...