fredag 22 februari 2013

Äntligen fredag!

Så är äntligen fredagskvällen här. Underbart! Maja tränar att ligga på mage, men det är suger skit rent ut sagt enligt henne. Mamman är elak tycker hon.

Imorgon ska denna elaka mamman faktiskt gå på en privat makeup kurs. Skall bli oerhört spännande faktiskt och naturligtvis roligt också! Förhoppningsvis kommer jag därifrån snyggare än vanligt och full med både tips och inspiration om inte annat. 

Ska även försöka besöka någon av loppisarna som finns i Jönköping också. Jag är på jakt efter några saker. Mycket lättare när man vet vad man är ute efter när man besöker sådana ställen.

Nu blir det soffan för den har jag förtjänat att hänga ikväll också. Min bästa vän och jag har verkligen funnit varandra. //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...