lördag 9 februari 2013

Hmm...

Hmm..jag måste vara synsk! Redan jag ens hört Sean Banans låt så kände jag starka vibbar att det skulle bli direkt till final ;) Fast ärligt talat så är det inte så svårt att förstå. Sean Banan är så populär bland barn så det är ju inte så förvånande. Undra hur många barn som kommer säga "Fiii faaan" nu.

I alla fall så fann jag ingen äkta favorit i kvällens deltävling heller. Dock gillade jag Hoffsten och Erik/Tone, men inte så det kändes "Wow".

I övrigt en si och så dag, denna lördag. Saker som händer påverkar mig helt klart och kanske inte alltid till en gladare Tess. Jag behöver något att fokusera på och något roligt att längta till, men vad?

//Tess

3 kommentarer:

  1. Något roligt att längta till vore inte fel nej. Fast jag har lite svårt se vad just nu.
    Så jag får passa på att njuta av dom timmarna varje dag när jag och plutt är ensamma hemma och myser å inte behöver tänka på bilturer i snökaos och människor som gnäller över sina jobb.

    SvaraRadera
  2. Själv får jag krupp av att vara hemma hela dagarna!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag kan få panik på det med men då går vi ut å går eller åker ner på stan. Jobbet längtar jag inte till!! Där finns människor som jag aldrig i livet skulle velat träffa/fått in i min närhet.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...