fredag 8 februari 2013

Äntligen fredag!

Nu är det som sagt fredag. Min favoritdag i veckan trots att jag inte arbetar, men fredagar innebär två lediga dagar för sambon. Och då kan vi hitta på lite och jag kan komma ut på långpromenader rätt ut i skogen med Elektra.

Idag har vi haft besök här på berget i form av min faster Gun och kusin Anki. Fina presenter till Maja hade de med sig och supergod tårta. Nom nom nom som Maja säger.

Nu har vi slappat lite i eftermiddag och jag sitter och svär över den där jädrans tanden. Jajamän, det är dags IGEN. Var ju bara 4 månader sedan sista strulet med den. Och drar inte tandläkaren den så tar jag och letar upp en hovtång och gör det själv...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...