lördag 16 februari 2013

En riktig jävla skitmello!

Man brukar prata om "Björnligan" i Kalle Anka, men numera kan man prata om "Gubbligan" i Melodifestivalen. Hur tänkte man här? Eller tänkte man inte alls. En sak som säker svordomar verkar gå hem i texterna i år. En riktig jävla schlager och Sean Banen som säger "Fiiii faaaan".

Nä jag är inte religiös på något sätt, men som sagt är det så gulligt när fyraåringar kommer att gå runt och säga "Fi fan"?  Jag ger upp årets svenska startfält. Det finns ingen jag fastnar för.

Jag emigrerar! Ja, jag tänker emigrera till Danmark för där tävlar Emmelie De Forest med låten "Only Teardrops". Så heja heja Danmark ni har min röst!

//Tess

3 kommentarer:

  1. skitmello hoppas Sverige inte ställer upp igen

    SvaraRadera
  2. Hur kan satsas våra pengar på detta skit?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...