tisdag 19 februari 2013

Har varit på rymmen...

Idag har jag varit på rymmen hemifrån. Hade besök hos tandhygienisten inbokat, så det begav sig mot Skillingaryd idag.

Stannade sedan hos min kära mor och det blev en rejäl promenad med höga knälyft och pulsande i snö. Två promenader idag med andra ord så har jag förbränt kalorier. Fick tvinga mig att äta något ikväll för att verkligen nå rätt kaloriantal. Minst 1300 kalori måste jag äta varje dag för annars blir det bara dumt.Det var i alla fall skönt att komma iväg idag.

Imorgon har vi bvc inbokat. Ska bli kul och se vad lillfisen väger imorgon. Gissar på 7500 gram (minst). Anar även att det blivit någon centimeter på längden också. Insåg precis att Maja är idag 17 veckor...(Hej och hå va tiden går).

Nä nu ska jag soffhänga//Tess

4 kommentarer:

  1. Sist vi vägde plutt trodde jag att han skulle väga 7 kilo, han vägde 6,5 men det va tydligen tillräckligt. Blir kul se vad han väger på måndag, speciellt som han har ätit mindre ersättning nu när han e förkyld. Hoppas han gått upp till 7 kilo iallafall.
    Å hoppas maja gått upp lagom med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maja hade inte riktigt nåt upp till 7,5 utan hamnade på 7354 gram.

      Radera
  2. Det är väl en bra vikt det med.
    Som sagt, ska bli kul se vad våran plutt väger nu, han ligger efter maja iallafall. Hur lång är hon?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...