tisdag 26 februari 2013

Pyssel och drömmar!

Idag har jag pysslat lite här hemma. Gjort en liten sorts minnestavla till Maja. Som synes så trodde jag inte på att det skulle bli en flicka så hyfsat neutrala färger ;) Kul är det i alla fall pyssla lite. Håller även på med min "Björn sover" pall som jag har grundat och målat vit nu i ett par omgångar så nu kan jag snart skrida till verket och börja måla på den!

Dessutom har jag drömt så galet inatt. Var ju som sagt på mitt livs första lönesamtal igår. Inatt drömde jag att min lön sänktes. Jisses vad jag var arg när jag vaknade. Får väl hoppas det inte var någon sanndröm. Annars dagdrömmer jag om stall och hästar nu. Det skulle helt klart sitta fint med en haflinger eller kanske rent av en islandshäst här på berget. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...