tisdag 22 november 2011

Tisdag - A crazy day

Idag är jag förvirrad, men det är jag ju nästan varje dag. Men jag var helt säker på att det var måndag idag. Hah kul att man har koll på läget. Vi har haft förberedelser för morgondagens experiment kring ämnet "Tar luft plats?". Det blir experiment ute i skogen med ett antal barn. Ska bli riktigt roligt! Ser ju ett slut på det hela och jag  firar förresten idag med VG i delkurs 2 (Teknik). Jag är kanske inte så oteknisk trots allt ;) Hade dock varit nöjd med ett G, men en överraskning med VG är helt okej för mig. Nu ska jag fila på ännu en uppgift sen ska jag maila in det och minska på "Att göra - högen".

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...