fredag 4 november 2011

Äntligen fredag!!!



Ännu en skol- och arbetsvecka är till ända. Veckorna rusar förbi och det känns som en hel månad bara har gått upp i rök ungefär. Det är inte alls längesen i mitt tycke det var augustimånad. Jag var allmänt knäckt över att min ledighet försvann i ett nafs, även för att jag skulle börja skolan som strulade till det massor med schemat för mitt nya arbete. Nu är vi helt plötsligt inne i november. Åh jag längtar så tills jag är helt klar med min utbildning dvs. när jag är färdig förskollärare :) Fröken Tess det låter något det!

Kram på er alla//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...