torsdag 10 november 2011

Fullt ös - medvetslös!

Jag är så sjukt trött ikväll.  Det tar på krafterna att vara ute i friska luften och även att arbeta. Dessutom är jag sjukt sugen på skumtomtar ikväll. Give me a påse med skummisar TACK! Imorgon väntar en eftermiddag på Upptech i Jönköping. Jag är helt ärligt inte alls taggad för det för jag avskyr att ha eftermiddagar i skolan. Vem kom på idén att dessutom lägga en fredagseftermiddag där? Gaah jag hade 100 gånger hellre arbetat och haft stängning på arbetet. Måtte skolan rusa förbi nu för jag orkar inte snart inte med den längre. Jag blir bara trött när jag tänker på det :) Ja jag vet jag är extremt gnällig ikväll.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...