måndag 28 november 2011

Dagen efter...

Det blåste rejält igår, men de värsta vindarna kom inte förrän efter 22-tiden. Det tog tag i huset rejält när det blåste så det knakade. Jag orkade inte bry mig om fallande träd och strömavbrott så jag somnade ändå. I alla fall så är en glad nyhet att veckans kost och motion har gett resultatatet - 2,2 kg. Det känns ju knappt som att jag har ansträngt mig så hårt, men kroppen fick väl en chock av nyttig kost och mer motion. Nu känner jag mig mer taggad att fortsätta. Så målet med att gå ned 5 kg till julafton ska väl vara rimligt i alla fall nu när jag nästan tappat hälften av det målet.

Tanken är...
Viktmål: - 15 kg totalt
Veckans vägning - 2,2 kg
Kvar att gå ned - 12,8 kg 

3 kommentarer:

  1. Det klarar du hur lätt som helst
    du är så duktig

    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Sivan (CosmicQueen)28 november 2011 kl. 08:40

    Härligt, duktiga du. :) Jag har gjort en omstart jag med och gått ner drygt 7 kg på 5 veckor. "Bara" drygt 30 kg kvar för mig då. ;) Jag har osså som mål att gå ner 5 kg till innan årets slut.

    SvaraRadera
  3. Tack Jessica & Sivan!

    Det är ju kanonbra Sivan. 7 kg på 5 veckor! Vi fixar nog 5 innan nyår :) *Kram*

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...