tisdag 22 november 2011

Boende i Göteborg - Check


Jag är redo för bokmässan 2012. Nu har jag bokat in boende för två nätter på Scandic Crown. Känns skönt att veta att man inte behöver stressa sig igenom mässan och kan vila upp sig för att spendera två dagar på plats. Skulle det nu vara så att någon känner sig sugen att hänga på så har jag faktiskt bokat för två personer i rum med enkelsängar. Ville även ha boendet fixat i tid eftersom det brukar bli snabbt fullbokat överallt. Nu kan jag bara luta mig tillbaka och ta min roll som bloggambassadör för bokmässan 2012 med ro. Jag är verkligen taggad för detta uppdrag. Nu ska jag bara hinna läsa massor av böcker också, men snart kan jag ju slänga iväg kurslitteraturen all världens väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...