söndag 27 november 2011

Det blåser en storm...


Det blev ingen julskyltning för min del idag. Känns inget vidare att ge sig ut i denna blåst eller rättare sagt storm. Så det blev lite nätshopping istället. Har beställt i alla fall tre julklappar och imorgon bär det kanske av en sväng till Växjö för att införskaffa några till. Jag är ju sådan att jag vill finna de perfekta julklapparna! Det skall liksom inte vara något jag bara köper för köpandets skulle utan en tanke och idé bakom. Jag älskar att söka inspiration ute i butiker, men även genom att surfa runt på nätet. Fann precis en perfekt julklapp till någon i min närhet som verkligen behöver en uppryckare. Får nog allt ta och klicka hem den där julklappen.

Over and out i stormen//Tess 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...