måndag 21 november 2011

Sista uppdraget...

Nu tar jag tag för sista gången i vikten.
Inga undantag godkännes om att inte röra på sig eller äta rätt.
Inte ens om jag ligger däckad i värsta influensan så ska jag inte käka
en massa onyttigheter såsom godis, läsk och ostbågar.
Nu ska sista skiten bort det vill säga 15 kilo.
Första delmålet á 5 kg ska bort innan 24/12.

Jag började dagen med en timmes rask promenad
och har nu planerar måltider och liknande framåt.
Man är ju dum som misshandlar sig själv med övervikt.


(Så här ska det bli när jag är klar)

2 kommentarer:

  1. Håller på jag också.. gör som jag.. fixa ihop en good sallad, med allt du kan tänka dig och en dressing till som du har i kylskåpet då du blir sugen på nått =D

    + ringla över lite linfrö olja för omega3 ;)

    SvaraRadera
  2. 15 kg mindre Tess? Fungerar det verkligen? Blir det liksom någon Tess kvar då?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...