onsdag 2 november 2011

Kaka...



Idag bakar jag kakor för brinnande livet. Jag har ju en viss förmåga att lova saker fast jag egentligen inte har tid. I alla fall jag bakar chokladsnittar och har gjort tre satser med det. Nu står i alla fall sista plåten i ugnen. Får väl se om jag får ihop rätt antal annars får jag baka en omgång till imorgon för nu börjar Tess bli alldeles för trött i huvudet. Dagen har spenderats i skolan med diverse experiment både roliga och mindre roliga sen var det en massa prat om molekyler och atomer. Jag blir nästan snurrig av det här med naturvetenskap, men visst känns det klarare idag än igår. Nu får jag i alla fall arbeta de två kommande dagarna vilket jag ser fram emot. Tycker det är så mycket roligare att arbeta än att studera :P . Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...