söndag 3 juli 2016

Ljuva Ullared


Tiden går fort när man har roligt. Min helg har bestått av Ullared. Vi har skrattat, shoppat och pimplat...vin. 

Jag har för en gångs skull på väldigt länge kunnat sova längre, inte känt mig stressad.

Elza fick en chock i morse när jag inte hunnit packa mina väskor och allt redan innan hon vaknade.

Vi har hört Contrazt, Lasse Stefanz, Scotts, Arvingarna, Larz Kristerz och Barbados. Vi har träffat både nyktra och mindre nyktra människor. Action har det också varit med ambulanser, folk som somnar på höga stenar osv...För inte tala om sovloft som är väldigt högt upp. Tur Elza offrade sig och sov där...

En spännande helg minst sagt, men väldigt rolig och trevlig. Tack Elza för att du står ut att bo med mig ;) Alltid härligt att komma iväg en sväng, men det är rätt skönt att komma hem också. Maja var helt till sig för det råkade ju få bli en och annan överraskning med hem från landet med de gula påsarna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...