måndag 25 juli 2016

Helgen som var...


Vilket sommarväder det har blivit. Nu behöver man minsann inte frysa rumpan av sig. Så vad händer här på berget? Det fixas både här och där. Vi har börjat måla pannrummet/garaget. Nackdelen är allt annat ser mindre vackert ut när ett annat blir nymålat. 

I lördags var jag och Maja samt mina föräldrar på bagageluckeloppis i Nässjö och jag fyndade en massa dockskåpsmöbler för 100 kronor. Ett riktigt fynd! Igår fick vi fika-gäster och till Majas stora glädje var kompisen Theo med också så hon kunde få leka av sig lite. 

Nu har jag bara två veckors ledigt kvar. Tiden går fort. Inte klokt att jag har haft fyra veckor redan! Idag fyller sambon år så snart ska jag fixa iordning lite extra gott till kvällen. 


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...