torsdag 20 februari 2014

Typiskt mig!

Jag kan verkligen inte koppla av. Jag är rejält förkyld och hängig, men ändå kan jag liksom inte bara vara. Hjärnan jobbar febrilt med tankar och idéer. Särskilt nu när vi ska förändra om miljön på min arbetsplats rejält. 

Men nu ska jag öva på att bara vara. Jag ska parkera mig i soffan med tv-serien "The Mentalist. Vad kan vara bättre än att vila ögonen på Simon Baker när man är sjuk? Inte mycket skulle jag gissa på!

I övrigt så väntar jag på snickarna ska dyka upp. De var här och satte upp ställningen i tisdags eftermiddag och igår kom en omgång med virke. 

Det ska bli så skönt med ett rejält uterum nu en del av vårt stora trädäck! Tak så det regnar på oss eventuellt i sommar, men ändå kunna sitta ute ;) Här ska det bli många härliga kvällar i goda vänners sällskap!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...