söndag 23 februari 2014

Då var det dags IGEN

Jag erkänner! Jag blir knäckt av detta vab-träsk. Maja har varit lite trött  och nu ikväll när vi hade kaffe-gäster så somnade Maja i pappans knä. Hmm...en tanke vaknade i mig. Tanken hade rätt! En släng med feber IGEN.

I övrigt har jag inte märkt några konstigheter idag, mer än att hon dreglat lite mer än vanligt. Inga snorkråkor, ingen host, god aptit, men varit lite trött bara sen efter lunchtiden ungefär. Kanske är det tänder, men så säger ungefär 50% barn får aldrig feber när det är tandsprickning och resterande 50% säger att barn visst kan få feber.

I alla fall så får Maja kvalitétstid med sin pappa imorgon för jag har ångest kring mitt arbete. Onsdag-Fredag var jag sjuk och veckan innan det var Maja sjuk så jag känner jag måste verkligen arbeta nu! 

Snälla säg att vab-träsket tar slut någon gång för nu känns det smått hopplöst. Har googlat en hel del och läst att det är många som upplevt att efter inskolning är det inte alls ovanligt med feber varannan vecka och infektioner avlöser varandra typ...(Men jag fantiserar ihop massor med andra orsaker) //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...