onsdag 19 februari 2014

Fullt ös i sjukstugan

Ja, det är inte Maja som är sjuk utan nu var det min tur. Lungorna har jag i princip hostat ut inatt och så fick jag besök av febern oxå. Kul att vara sjuk på lediga dagen, men det blir till att vara hemma imorgon också och vila.

Men det är fullt ös på Maja som nu äntligen har tagit sig en eftermiddagslur, men innan dess for hon runt som en duracell-kanin i princip. Det ska tas på mössor/hattar, man ska pilla på allt som går att pilla på, man kan stänga av tv-apparaten för sin trötta (sjuka) mamma och bara hitta på bus.

Tur jag tycker om henne ändå trots dessa upptåg ;) Hon tar verkligen för sig nu och jag hoppas hon håller sig frisk nu. Nä nu ska jag återgå till tv-apparaten och se ett avsnitt till av Mentalist.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...