onsdag 12 februari 2014

När man klättrar smått på väggarna


Ja, jag börjar smått klättra på väggarna här hemma så då vaknade "städtanten" i mig. Så jag har röjt och plockat i Majas rum. Leksaker saknar hon verkligen inte. Ska dock inhandla några fräna och söta kuddfodral till kuddarna i hennes lekslott. Det fanns en del fräcka på HM Home så det blir nog att beställa hem lite därifrån.

I övrigt är det mycket rensning bland hennes kläder. Nä kläder har hon inga heller (Ironisk). Växer så det knakar gör hon också. Men jag tycker det är så roligt att köpa kläder till henne, men nu har vi fått massor av vänner så jag får nog hålla igen med shoppingen ett tag.

Nu ska jag börja röja i mitt "rum". Bokhyllan börjar nog snart svikta så det ska rensas lite där inför den stundande bokrean som kommer så de nya böckerna får plats. //Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...