söndag 16 februari 2014

Panik!


Idag har jag i princip fått panik. För jag tänkte att även om jag har rejäl hosta så är det ju självklart att jag ska ta en promenad. Så jag gick en bit och kände att det blev svårare och svårare att andas. Messade så klart sambon om att jag kände mig konstig, men inget svar så jag ringer upp och det tutar upptaget. Känner mig lite bättre och går en bit till och så bara låser det ihop sig i bröstet och jag fick i princip andnöd kändes det som...Riktigt obehagligt!

Ringde till sambon igen, men det tutade upptaget än så jag bet ihop och blev nästan svimfärdig innan det slog mig att jag ringer hemnumret. Så sambon och Maja fick komma hämta mig mitt i promenaden. Tvi vale för denna jäkla hosta jag har fått och bacillusk som satt sig i luftrören antagligen.

Nu blir det att kurera mig här ikväll så jag orkar med morgondagen.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...