fredag 27 december 2013

Underbart!

Underbart att ha ett antal x dagar ledigt nu. Inte förrän nästa fredag ska jag vara på plats på arbetet och då är det ändå en utbildningsdag. Men sådana kan vara nog så jobbiga för det där med att sitta still och lyssna är inte riktigt min grej längre. 

Det är en vanesak att sitta på t.ex. en föreläsning och lyssna efter några gånger så är man mer fokuserad och skärpt. I alla fall så väntar som sagt några dagars ledighet till. Här ska njutas, men även motioneras. Idag tog jag en rejäl promenad efter att jag hade gjort stallet. Det gjorde verkligen susen må jag säga. Dock en aning mörkt ute, men man vänjer ögonen ganska fort. Ska leta upp pannlampan idag så jag är redo. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...