torsdag 19 december 2013

Neeeej...

Jag blir sååå lack på mig själv. Hade ställt klockan på 06:00 idag och vad händer? Jo, jag vaknar 04:30 och är helt fantastiskt klarvaken. Så irriterande! Jag vet innerst inne att detta är inget bra tecken med att vakna tidigt igen. Det är lite av en varningssignal!

I alla fall så har jag hunnit tvätta en maskin, ta ut hästarna och ger alla djur mat, mockat och gjort ordning stallet för kvällen, kokat ägg till frukost och hade det inte varit så förbaskat mörkt hade jag tagit en promenad också. Så nu sitter jag här nyduschad, fixad i håret och redo för en arbetsdag. Får väl ta en långfrukost nu helt enkelt...

Ha en härlig dag//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...