måndag 9 december 2013

Happy Holiday - Bodil Sjöström

Äntligen!!! Ni ska veta att som småbarnsförälder är det inte alltid lätt få till den där egentiden man hade innan man fick barn, men igår så sov mitt lilla hjärta sött och jag kunde öppna boken "Happy Holiday" av Bodil Sjöström som Booked.nu skickade ut till mig.

Det är en bok i genre som jag i vanliga fall inte skulle läsa, så därför är det lite extra spännande kan jag medge att läsa Happy Holiday. I början får jag erkänna att jag blev lite irriterad på en av huvudpersonerna som heter Maggan som tar till spriten och beter sig smått på flygplatsen och än så länge är jag smått förvirrad när Christian bara dyker upp i tomma intet, men jag vill ändå läsa vidare och det är positivt! Man vill ju veta fortsättningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...