torsdag 26 december 2013

Gratis är gott!


Idag har jag varit och hämtat ut en del gratis saker. Det finns en hel del att hämta ut om man använder vissa appar och annat. Det jag dock hämtade ut idag har jag vunnit i Garants Julkalender. Kunde dock inte med att hämta ut allt på en gång för då hade det blivit en full kasse. Idag blev det i alla fall pyramidte, prinskorv, brännvinsost och anjouvisefile alldeles gratis. 

Har dock ett antal x varor att hämta ut, men för att skona stressade människor i köer så valde jag som sagt att inte plocka ut allt då man måste rabbla upp lite koder. 

En app som jag kan rekommendera i övrigt är Wrapp där man kan få gåvor av vänner när man fyller år, vid jul och nyår. Det kan bli 25 kronor på Indiska med mera. Alltid något! En annan app jag gärna använder är Freebee! Man får gratis saker i utbyte på att man svarar på några frågor när man provat produkten.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...