onsdag 9 november 2011

Är det inte knarkare och banditer...


Så är det kossor på vägen. Idag fick jag möta min fobi i vitögat. Nu var det dock en liten modell av en ko. *Tack och lov* Det är ju dock inga omöjligheter att möta dessa kreatur och inte heller alls omöjligt att möta knarkare och banditer heller för den delen för här verkar det krylla av det mesta i trakterna. Får väl erkänna att jag har hellre en hel skock kossor omkring mig än banditer och annat löst folk. I alla fall så fick denna lilla varelse för sig att leka följa john. Lagom kul med tanke på att jag skulle korsa en större väg som väl är ju Fröken Tess redo för det mesta och hade mobilen med sig för att ringa ägaren till rymlingen som sedan fick fånga in den. Lite svårt att fånga in den då jag hade Elektra med mig och är det något kossor är nyfikna på så är det hundar. I alla fall så överlevde jag närkontakten med den lilla (söta) kossan.

Kram//Tess



(Lite farlig ser den ut allt, lite sådär galen i blicken)

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...