måndag 9 mars 2020

Ny vecka


En ny vecka är här. Jag mår hyfsat bra. Vaknar tidigt på mornarna ca 05:00 - 06:00 sen är det svårt att somna om. Enda är väl jag har blivit mer frusen av mig, men extra strumpor och kläder hjälper sedan att magen är lite orolig, men det fungerar. Jag har ju alltid haft en sorts stressmage som reagerat på allt från flottig mat till mediciner så det vore ju konstigt om den höll sig lugn nu. 

Idag har det blivit en kort morgonpromenad till sambons företag och sorterat lite papper där och nu fick jag åka hem en sväng och lugna magen med lite medicin. Dags att fundera ute lite lunch :) Skönt att matlusten finns i alla fall.

När man tänker på hur intensiv förra veckan var så är det skönt att ha en vecka utan en massa tider och krav. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...