tisdag 17 mars 2020

Blä!

Idag är jag lite bitter över att mina vita blodkroppar inte var i toppform. Skulle haft behandling idag (Kur nr 2), men fick samtal igår kväll att vi får vänta till fredag. Så nytt blodprov på torsdag och så håller vi tummarna att de vita kämparna har ökat! 

Jag vill ju bara ha det här avklarat. Känna att jag är halvvägs. Men men jag får se det positivt att jag får några extra dagar att må "normalt" och att läkaren kan det här och det är det bästa för mig att få bättre värden innan behandling.

Så idag blir det att baka, promenera, läsa och boosta immunförsvaret med lite extra :) Det är ju en lyx i sig att bara få vara! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...