tisdag 1 december 2015

Home sweet home!

Det känns att det var ett antal x timmar sedan man lämnade hemmet, men dagen har verkligen rusat fram. Kändes allt annat än bra i morse när jag hade någon form av nackspärr. Var rejält stel i nacken men det släppte efter ett par timmar.

Haft en supermysig kväll med kollegor i enheten där jag arbetar. Julbuffé säger man inte nej till. Och så blev det musikquiz och tävlingsmänniskan vaknade i mig. Åh jag älskar ju denna typ av tävlingar och inte blev det sämre av att mitt lag vann också :) Man får glädjas för det lilla! Ett antal skratt har det blivit ikväll och så nu är nog livet förlängt med några dagar! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...